poniedziałek, 15 października 2012

Czas rozpocząć nową przygodę!

Witajcie Kochani!

Na wstępie serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję, że wciąż mnie odwiedzacie :) Wiele się dzieje w moim życiu, ale w niedługim czasie nadrobię blogowe zaległości.

Teraz chciałabym podzielić się z Wami niezwykle ważną informacją. Wraz z nadejściem października rozpoczęłam nową przygodę - naukę w szkole!
Właśnie tak, jestem już UCZENNICĄ.
Przy tej okazji poznałam wiele nowych, przyjaznych mi osób. Mam super Panią Wychowawczynię, wymagającą ale jednocześnie rozumiejącą moje humorki ;-) Ważni są dla mnie również znajomi z klasy, z którymi z każdym dniem poznaję się coraz lepiej.  Całe grono pedagogiczne i pracownicy szkoły to osoby wyjątkowe, czuję się tu bardzo lubiana.

To dopiero początek, ale czuję, że sobie poradzę. Moim pierwszym sukcesem było przyzwyczajenie się do grzecznego siedzenia w ławce podczas lekcji. Jednak zdradzę Wam, że jak każdy uczeń, najbardziej lubię przerwę i spacery szkolnym korytarzem! ;-)

Rodzice i siostra byli ze mną na specjalnej uroczystości zorganizowanej z okazji Dnia Edukacji Narodowej, podczas której  odbyło się pasowanie na pierwszaków. Wiem, że są ze mnie bardzo dumni i przeżywają te zmiany! Kilka zdjęć z tego wyjątkowego dnia:

 Z Panią Wychowawczynią


Pan Dyrektor nas wita :) 


Pasowanie na ucznia 

lekkie zakłopotanie ;) 



no dobrze, schowam język, w końcu jestem poważną uczennicą!  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz